Få bort broddar ur kängor?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har fått ett par fina kängor - med broddar. Problemet är att jag inte tycker mig ha någon nytta av broddar och har inte använt kängorna en endaste gång på hela "vintern" (vi har knappt sett snö eller is). Klappra runt med brofdar på barmark är ju inte så kul...

Nåja. Kan man få bort broddarna på något sätt? De är små och verkar sitta hårt (har varit på och dragit lite i dem med en tång). Någon som har något tips på hur man skulle kunna få bort dem?

Mitt tips; låt dom sitta o invänta nästa vinter. Använd några andra skor sålänge... Jag införskaffade ett par icebug i höstas och fullkomligt älskar dom! Vi har haft en hel del is och det är grymt att kunna gå helt obekymrad om det!

När det väl kommer en isig vinter så tror jag du kommer vara glad om du sparade broddarna.

Jag köpte också ett par icebugs och nu har vi såklart ingen snö och is där jag promenerar:eek:. Men nästa vinter kanske:)

:arghh: Jag drömmer våta drömmar om kängor med broddar... :D Här har vi enbart ren isgata, sandar man kan man ge sig f*n på att det töar så sanden smälter ner lite fint och så fryser det på igen... Jag skulle ha legat på sjukhus flera gånger om utan mina broddar. :D

:arghh: Jag drömmer våta drömmar om kängor med broddar... :D Här har vi enbart ren isgata, sandar man kan man ge sig f*n på att det töar så sanden smälter ner lite fint och så fryser det på igen... Jag skulle ha legat på sjukhus flera gånger om utan mina broddar. :D

Jag säger bara Icebugs :up: jag har tyvärr inga kängor (det blir nästa säsong) men ett par löpskor som jag använt i vinter när jag hämtat ved när hela gården varit is. De är helt underbara! Givetvis bra att jogga i också.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin jag har ett par icebugs med broddar, kängor som jag vill gå långpromenader i men också kunna göra ärenden på vägen. och går jag in i en...
Svar
3
· Visningar
642
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 491
Senast: Calmiche
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 347
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 292
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.