Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bilden syns bara för dig (om du inte startat tråden dvs) men vill du att tråden inte ska dyka upp ibland dina senaste bevakade trådar så får du klicka på "sluta bevaka tråd" som står upp till höger på trådens sida.Om man inte vill se sin avatar till vänster i en tråd längre. Eftersom man inte längre är aktiv i den. Hur får jag bort den? Min avatar är alltså där eftersom jag tidigare svarat i tråden
JO att bilden bara syns för mig det förstår jag, men vill helst inte bli påmind om tråden av personliga skäl så därför vill jag inte se min bild där till vänster bredvid själva tråden.bilden syns bara för dig (om du inte startat tråden dvs) men vill du att tråden inte ska dyka upp ibland dina senaste bevakade trådar så får du klicka på "sluta bevaka tråd" som står upp till höger på trådens sida.
Ja det stämmer det är så jag menar, okej vad synd. Då får jag stå ut ändå då för jag har skrivit måånga inlägg tidigare så det blir ju mycket jobb att ta bortFörst förstod jag inte riktigt, men tror jag gör det nu. Du har svarat i tråden minst en gång och uppmärksammas på detta genom en mindre avatarbild "mini-me" uppepå TS avatar i trådlistan.
Det finns vad jag vet endast ett sätt att få bort den och det är att du lyckas få en moderator att ta bort ditt eller dina inlägg, jag är dock inte 100% säker på att det räcker, möjligen ligger markeringen kvar i alla fall.