Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*kl*
Jag har en del lite udda bilder :D

33233562.jpg

32981090.jpg

33233561.jpg

Lite överambitiös kanske :p
33215529.jpg

Här har vi en som inte är lika ambitiös XD Han har kommit på att om bommen trycks ner så river han inte iaf ^^"
33233567.jpg

Haha men gud den sista bilden! :rofl: sååå söt!

Jag bidrar med denna, kanske inte hysteriskt rolig men min pålle säger till när han vill in ;) Står i kö långt innan! (Han har fått gå och beta ner gräset på stallplanen..)
ehihi04_501eca959606ee6fd500001c.jpg

*kl*
Ove idag :angel: Tanken va ta bilder till de permanenta papperna från usa men vet i f*n om jag vill använda mig utav dessa XD

33234772.jpg

33234773.jpg

33234776.jpg

33234779.jpg

33234780.jpg

Ja, vi skrattade så vi grät.. här skulle vi spela in en seriös ridfilm och så gör han nått sånt där :rofl:

Förlåt, men nu har jag tittat fleeera gånger, vad är det jag missar? Ser bara en häst som hoppar... och jag har haft ljudet på! Jag blir frustrerad :p

Edit, jag tror jag har fått upp fel film hela tiden, nu såg jag, haha!! :rofl:

Senast ändrad:

hahahaha, jag skrattar lika mycket åt dessa bilder! Speciellt första när shettisen hoppar!:rofl:
Även första bilden i första inlägget är stört ful!:rofl:

Okej, det finns hästar som är sämre på taxering än min häst alltså - knappt så jag trodde det :-)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar