Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hittade några som kanske kan gå in i roliga i vart fall, även om det inte är extremfall..
30 minuter senare skulle vi stå i lastbilen redo för start..
-Vill du leka?
Den här bilden har egentligen inte med sammanhanget att göra, men jag fick den skickad till mig utan min kära mor.. Farsan skulle tydligen fixa bottnen vid bryggan men kom upp lite för långt...
Då var ändå det där en av de bättre dagarna..
Hon såg ut sådär dagligen och var tvungen att badas innan träning VARJE DAG.. Men hon älskade leran, likadant när man körde henne. Vattenpölarna var det bästa hon visste, så de dagar de regnade i NJ var de bästa för henne.. Inte lika kul att vara groom åt henne dock =P
För Ninyas del är grimasen förståelig, hon försvarar sig mot de flygande monstren som invaderar allt levande sommartid Min min har jag ingen förklaring till. Kommer nämligen ihåg ögonblicket tänkte vid tillfället att "se neutral och glad ut, hon kommer säkert ta kort nu när hästen är ful"... Om det där är min neutrala min så är jag nog rädd för mig själv
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Hästmänniskan Jag har arbetat ett fyrtiotal cobbar i olika storlekar från Irland/Storbritannien genom åren. Generellt vänliga och lugna men jag litade...