Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

52ylig.jpg

"I'm not crazy, my mom had me tested!"

ser ut som en liten flodhäst på översta bilden

Hittade några som kanske kan gå in i roliga i vart fall, även om det inte är extremfall..

30 minuter senare skulle vi stå i lastbilen redo för start..
254099_2120654854975_298027_n.jpg

-Vill du leka?
248696_2146419299070_4128859_n.jpg

Den här bilden har egentligen inte med sammanhanget att göra, men jag fick den skickad till mig utan min kära mor.. Farsan skulle tydligen fixa bottnen vid bryggan men kom upp lite för långt...
294206_2341307411151_6452611_n.jpg

Då var ändå det där en av de bättre dagarna..
Hon såg ut sådär dagligen och var tvungen att badas innan träning VARJE DAG.. Men hon älskade leran, likadant när man körde henne. Vattenpölarna var det bästa hon visste, så de dagar de regnade i NJ var de bästa för henne.. Inte lika kul att vara groom åt henne dock =P

:rofl::rofl:

Min gjorde en liknande grimage idag, när vi skulle träna sidvärts och galopp mitt i solgasset. OMG, are you f***ing kidding me?!? :crazy:

"Å vriiiiid! Å det är fiiiiint! Å ta iiiiiiii!" (Gymping med Susann Lanefelt)
33225704.jpg

Reflexväst är bra nu när vi går mot mörkare tider!
33225706.jpg

och alla ni andra som svarat ;)

För Ninyas del är grimasen förståelig, hon försvarar sig mot de flygande monstren som invaderar allt levande sommartid :devil: Min min har jag ingen förklaring till. Kommer nämligen ihåg ögonblicket tänkte vid tillfället att "se neutral och glad ut, hon kommer säkert ta kort nu när hästen är ful"... Om det där är min neutrala min så är jag nog rädd för mig själv :eek:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud