Extremt illamående

A

ahlsell

Ja vad gör man?? är nu i 11+2 och äter pimperan (tror jag det heter) men är extremt illamående på kvällarna ändå.

Hur har ni andra gjort??

Sv: Extremt illamående

inget hjälpte för mig. Jag stod ut tills v 20, man lär sig leva med det! Men kan ju hoppas det blir lättare för dig. Jag åt lergigan Comp, men de hjälpte ej.

Sv: Extremt illamående

Sök här på Buke och på Google så får du upp mycket träffar med tips mot illamående.

Jag åt Lergigan för mitt illamående och det gjorde att jag överlevde dagarna, men det var inte alls kul..

Jag mådde riktigt illa fram tom vecka 13, sedan avtog det sagta och i vecka 16 var det borta ..

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 306
Senast: Enya
·
R
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 144
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 169
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 102
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar