Extremt glömsk och förvirrad

taccotad

Trådstartare
Ja det har man ju hört att man kan bli när man ammar men inte trodde jag det skulle slå på så hårt. Herregud, jag minns verkligen INGENTING! Jag är glömsk i vanliga fall men nu är det riktigt illa.

Sambon har skrattat åt mig flera gånger för jag glömmer bort vad jag ska säga mitt i en mening. Detta händer flera gånger om dagen.

Snälla, säg att det finns fler där ute! Känner mig helt konstig även om det ofta kan göra olika situationer rätt roliga så är det störigt som bara den.

Sv: Extremt glömsk och förvirrad

Jag är nog inte så glömsk som du beskriver (att jag glömmer bort mig mitt i en mening) men jag är helt klart mer förvirrad än vanligt! Jag har stora problem med att komma ihåg var jag lägger bilnyckeln varje dag... En gång tvättade jag dem (de har fjärrlåsfunktion, så jag var lite nervös att jag förstört dem!), en gång glömde jag dem på parkeringsplatsen hos några bekanta och körde hem med reservnyckeln som jag lyckligtvis hade med mig, utan att ens reflektera över det. Dagen efter ringde våra vänner och undrade hur vi kommit hem när nycklarna låg på deras parkering... =) Plånboken lyckas jag också glömma överallt, tack och lov har det inte varit på något offentligt ställe ännu...

Så, ja, förvirrad är jag absolut!

//julia

Jag tycker det är rätt jobbigt ibland. Att man liksom känner sig helt blank i huvudet om man försöker komma ihåg nåt. Jag försöker tro att det beror på sömnbrist men så illa sover jag ändå inte. Får ändå ihop rätt många timmar sömn även om dom inte är sammanhängande.

Förstår er precis!
Jag tycker att det är jättejobbigt! Kanske det mest jobbiga med att vara småbarnsförälder. Känner mig så fruktansvärt korkad och klarar knappt av att hålla ett vanligt samtal med folk. Blir nervös då jag hör hur jag svammlar och yrar en massa osammanhängande och då blir det bara värre.
Glömmer bort allt mellan himmel och jord och tappar ord mitt i meningar.
Vill VERKLIGEN att detta skall sluta nu!

Någon som har råd och tips, så är jag tacksam!

*/Hjärn-släpp :confused:

hihi tur vi är några stycken! nu tycker jag nog att mitt har blivit lite bättre. 'men visst, jag är fortfarande glömsk, förvirrad och allmänt snurrig...

Jag är presis så som Tuveli!
Ibland blir jag nästan rädd för mig själv :)
Och då är jag bara gravid, och jag hoppas verkligen att det inte blir värre när jag fått bäbisen!

10 tecken...

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 669
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 085
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 465
Senast: Nytant
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 895
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka