Extrainsatt 1.00m klass

B

Bettibets

Bollnäs kör en 1.00m klass på sin tävling 21-22 juli efter önskemål från bl.a ryttare som behöver ytterligare klass för att rida CNC* i Hofors (och sen lagSM) Heder åt Bollnäs gänget som ställer upp :bow::bow::bow::bow::bow:

Sv: Extrainsatt 1.00m klass

ja de är ju kanon att dom sätter in en 1 meter så pass nära inpå tävlingen.
Heder åt bollnäs :D

Bollnäs kör en 1.00m klass på sin tävling 21-22 juli efter önskemål från bl.a ryttare som behöver ytterligare klass för att rida CNC* i Hofors (och sen lagSM) Heder åt Bollnäs gänget som ställer upp :bow::bow::bow::bow::bow:

Vi har då anmält oss nu när vi såg detta:). Sen får vi se var vi kan fixa upstallning och boende, hoppas vi hinner imorgon, sen åker vi till Tyskland och hämtar ryttaren som är hos Marika J.

Stallplats och boende är inga problem för bollnäs att fixa! :D
Kniper det sig rejält kan vi Bollnäs-bukefolket alltid hitta någonting!

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 639
Senast: Cambrie
·
Hoppning (Och en utrustningsfråga för tävling) Att man får starta 2 klasser per dag är jag medveten om. Gäller det även meeting? Alltså, får man...
Svar
2
· Visningar
2 429
Senast: Lady_S
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 377
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka