Extra frysmöjlighet över jul - lösning?

NilHe

Trådstartare
Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas under julen. Och nej, jag kan inte räkna med minus ute och ha saker där.)

Har tittat på små frysar men de billigaste kostar nästan 3 000 kr med uppbärning som jag behöver.

Finns det det mindre frysboxar som man kan koppla in i hemmets eluttag? Som då är billigare än en frys och som jag kan bära hem själv. Jag tänker storlek som en stor kylväska men hittar inget med elkoppling när jag letar.

Jag googlade lite och hittade en adapter för om du vill kunna koppla in kyl/fryslåda i hemmet istället för i bilen t.ex. på Clas Ohlson om du tittar på en liten låda.
Du har inte möjlighet till att be om hjälp av uppbärning?
På marketplace går det att hitta billiga och bra extra frysar.

Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas under julen. Och nej, jag kan inte räkna med minus ute och ha saker där.)

Har tittat på små frysar men de billigaste kostar nästan 3 000 kr med uppbärning som jag behöver.

Finns det det mindre frysboxar som man kan koppla in i hemmets eluttag? Som då är billigare än en frys och som jag kan bära hem själv. Jag tänker storlek som en stor kylväska men hittar inget med elkoppling när jag letar.
Vi har Kylväska inte frys som det är elkoppling till. Trodde det var det till alla.

Jag googlade lite och hittade en adapter för om du vill kunna koppla in kyl/fryslåda i hemmet istället för i bilen t.ex. på Clas Ohlson om du tittar på en liten låda.
Du har inte möjlighet till att be om hjälp av uppbärning?
På marketplace går det att hitta billiga och bra extra frysar.
Tack, får kolla om det finns frysväskor, har bara hittat kylväskor, dvs 8 grader.

Tyvärr ingen bärhjälp finns.

Kylväska räcker väl inte för att hålla mat fryst flera dagar? Eller missförstår jag? 🙂
Finns det fryslådor borde det finnas med eluttag men jag vet att för några år sedan stod det i ett antal Kylväska med eluttag att de inte skulle stå anslutna längre än 24 h.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka