Excel AKUT

Derivata

Trådstartare
Sitter och jäklas med detta för*nade program och snart åker burk- :devil: eln ut.

Varför ändrar programmet om mina siffor till ett datum i vissa celler? Måste ha detta gjort omgående men vad? Vad är det som kan vara fel? Vilken inställning tokas med mig?
 
Sv: Excel AKUT

Efter en timmes svärande klurade jag ut vad det var...

när jag skrev tidsangivelser som liknade ett datum ex 7-16 så gjorde excel om det till den 16:e juli, mycket irriterande. Men när jag väl kom på vad det var så kunde jag ju undvika just den skrivformen som misstogs för ett datum.


(Höll på med ett jobbschema)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 615
Senast: Lhas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 216
Relationer Vet inte om ni minns mig, anonymt nick som gjorde en tråd om att jag blir behandlad som luft. Flera av svaren i den tråden gjorde mig...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 852
Senast: Badger
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp