Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är den där personen bland markpersonalen på flygplatsen som ser till att flygplanets dörr är stängd och låst innan planet får åka iväg?
Ja man har ju hört att det finns folk som får någon slags kick av berätta för andra om sitt sexliv...Mitt förra jobb:
Intervjuar människor om bl a deras ekonomi, sexliv, barndom, relationer, arbete, syn på konflikter, känslomässiga erfarenheter, föräldraskap. Skriver ner det de säger. Gör en bedömning. Ger ett godkännande eller avslår.
Och de deltar frivilligt.
Bokstavligen?Stöttar och lyfter ungdomar i och utanför klassrum.
Det är ju ett observandum. Som skulle leda till ett avslag.Ja man har ju hört att det finns folk som får någon slags kick av berätta för andra om sitt sexliv...
Ja jag tänkte också fråga, ungdomar kan ju väga en hel del, åtminstone 50-60 kilo. Det jag behöver lyfta väger ändå sällan mer än 20-30 kg, och då kan vi vara 2 om det är tungt.Bokstavligen?
Jag ser habilitering framför mig. Arbets- och fysioterapeuter som bär omkring på kidsen, stagar upp dem mot en vägg emellanåt eller stjälper ner dem på en därför avsedd stol.
För mig är inte konkret och bokstavligen samma sak.Bokstavligen?
Jag ser habilitering framför mig. Arbets- och fysioterapeuter som bär omkring på kidsen, stagar upp dem mot en vägg emellanåt eller stjälper ner dem på en därför avsedd stol.
För mig är inte konkret och bokstavligen samma sak.Ja jag tänkte också fråga, ungdomar kan ju väga en hel del, åtminstone 50-60 kilo. Det jag behöver lyfta väger ändå sällan mer än 20-30 kg, och då kan vi vara 2 om det är tungt.
Jag hade ibland velat göra det, men försöker behärska mig. Igår sparkade jag dock en maskin. För att det kändes mer socialt acceptabelt än att sparka en personDet här har jag tvångstankar om att göra på mitt jobb...
Därför var den här tråden mest skämtsamt menad, och det har kommit helt underbara exempel på hur märkligt det kan låta, då man beskriver vad man handgripligen görFör mig är inte konkret och bokstavligen samma sak.
Men jag kan nog inte förklara det bättre.
Du jobbar som namngivare alltså. Intressant, visste inte att det var ett yrke Jag har bara namngett mina barn och mina djur, så jag är inte professionell på området.1, Tar in ringningar som rapporteras som klara, Ser om det är några ändringar eller helt nytt system, namnger det nya systemet och namnger och kodar saker i systemet så som mätare, tankar, rör, kranar, och andra delar.
2, Får in rapporter om provtagningar eller tester, identifierar. namnger dokument arkiverar ock kopplar till berörda system/komponenter/miljö.
3, går ut i fält och kontrollerar ritningar mot verkligheten, antecknar och sedan gör ändringar, kodar in och namnger.
4, Håller efter arkivet och se till att utgångna dokument bara ses av arkiv behöriga.
5, Delar ut och drar in behörigheter till databasen
6, Ser till att mina kollegor mår bra, för de hjälper mig så mycket.
7, skriver rapporter!
Mina saker heter spännade saker som BRO_A1QUE01AA001_EFT100Du jobbar som namngivare alltså. Intressant, visste inte att det var ett yrke Jag har bara namngett mina barn och mina djur, så jag är inte professionell på området.
Mitt yrke är svårt att beskriva utan att det är tydligt vad jag jobbar som, men jag beskrev en gång (på uppmaning) exakt varje moment jag gör en vanlig arbetsdag från att jag kliver in på jobbet tills jag lämnar och uppstaplat på det viset ser mina dagar ut att vara ett totalt galet kaos av mljarder saker som oftast görs samtidigtDärför var den här tråden mest skämtsamt menad, och det har kommit helt underbara exempel på hur märkligt det kan låta, då man beskriver vad man handgripligen gör
Jag funderar ännu på vad vissa personer här egentligen jobbar med (jag älskar att klura), medan det är ganska klart i andra fall
Ja och så försöker jag förvränga det hela, mest för att jag är ensam hemma och har dötråkigt