Event plus regntäcke

I

Iza

Har någon här erfarenhet angående detta täcke? Om det är prisvärt, funktionsdugligt mm.

Valet står mellan Event eller Rambo. Vill ju helst ha ett rambo regntäcke, men det skiljer ju 1000 kr. Kan ju köpa två täcken för samma pris som ett Rambo.

Hmmm..... har svårt att veta hur jag ska göra.

jag har ett Event regntäcke med bogväck och andas-funktion. Använde det till gamla ponnyn men ska nu sälja det för det är för litet. Till nya ponnyn har jag endast Rambotäcken och ett annat. Tycker nästan mer om Event täcket än Rambo.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga...
2
Svar
26
· Visningar
1 361
Senast: ako
·
Hästvård Har flugtäcke till de stora men shettisarna klarar sig utan. Alla fyra är ganska obrydda kring insekter men bromsen är ju dryg. Har...
Svar
12
· Visningar
596
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag villhöver ett regntäcke för de lite varmare dagarna som egentligen är för varma för att täcka, men för kalla för att gå med regn ett...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kräkningar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30