Evenemang för parkörning

B

Biscuits

Till nästa sommar hoppas jag på att ha mina Shettisar inkörda i par. Skulle tycka det var roligt att köra de på olika evenemang såsom dop, bröllop, marknader, osv. Är det någon som varit med om detta och vad finns det för lättviktsvagnar?

Sv: Evenemang för parkörning

Sök på andra trådar som handlar om vagn till shettisar.

Där kommer du få en massa olika tips.

Jag personligen är lite tveksam till att köra bröllop osv med just shettisar men det är ju upp till beställaren.

Å andra sidan så vet jag när jag körde ett studentuppdrag så var det en tjej som blev hämtad av ett 4-spann med shettisar.
Tror det ekipaget kom från Skåne och dom gav mig sin hemsideadress som jag tyvärr inte minns.
Vet att dom tävlade en del så dom som tävlar här inne på bukes kanske vet vilka jag pratar om.

Det var två fuxhingstar med ljus man och två brunsvarta killar.

Det ekipaget slog mitt ekipage med hästlängder kan jag ju, motvilligt;) erkänna.

Dom hade byggt om någon mindre variant av victoriavagn och satt på mindre hjul osv.
Hur läckert som helst var det!

Sv: Evenemang för parkörning

Det var nog Fredrik Rahm shettis spann. Han kör idag New Forestar!
/M

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • DIY hästvård