Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett eller lyssnat på några låtar, förutom Sveriges då Så ikväll blir det spännande! Och så till den viktigaste frågan: vad ska alla äta?
Ska äta sen middag så efterrätten blir framför ESC, blir jordgubbar och vaniljglassJag har inte sett eller lyssnat på några låtar, förutom Sveriges då Så ikväll blir det spännande! Och så till den viktigaste frågan: vad ska alla äta?
Jag har inte sett eller lyssnat på några låtar, förutom Sveriges då Så ikväll blir det spännande! Och så till den viktigaste frågan: vad ska alla äta?
Viktig fråga bra att du lyfte den!!
Innan grillar vi burgare, sen blir det tzatzikichips + ngt mer i snacksväg
Köpte några cider också att ha till när efterrätten är slut, har inte duckit nåt med alkohol i på typ 10 år så det ....känns specielltSka äta sen middag så efterrätten blir framför ESC, blir jordgubbar och vaniljglass
Vi har samma favoritlåtar ser jag .Jag ska titta med några vänner och har laddat upp med alla tre nya smaker på chips/ostbågar från estrella
Hejar på Måns , inte bara för att det är Sveriges låt utan för att jag tycker att den är riktigt bra! Utöver det har jag inga solklara favoriter, men på bra placeringar ser jag gärna Israel, Storbritannien, Norge, Australien, Belgien och Montenegro.
Vi har samma favoritlåtar ser jag .
Armenien är en av mina bottenlåtar, men med tanke på att den faktiskt tog sig från semifinalen gör att jag är alldeles förvirrad och vet inte riktigt vad jag ska tro. Den får säkert en bättre placering än vad den förtjänar, enligt mig .