Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har ju åtminstone börjat väldigt lovande vi kanske kan införa en virtuell dumstrut till den första här som yttrar ett ont ord om lättklädda artister?
Klart i bra-facket för mig!Jag kan inte bestämma mig om den är bra eller hamnar i fin men tråkig kategorin...
Och hjälper inte det så fixar @LadyCovergirl en skampåle på torgetJag supportar det fullt ut!
Jag har svårt att bedöma om de faktiskt är mindre bra sångmässigt eller om tekniken gör det svårt för dem. t.ex att öronsnäckan tappar ljudet etcCypern... Jisses jag som tyckte Malta va svajig... Nej tack...
Cypern... Jisses jag som tyckte Malta va svajig... Nej tack...
Jag har svårt att bedöma om de faktiskt är mindre bra sångmässigt eller om tekniken gör det svårt för dem. t.ex att öronsnäckan tappar ljudet etc
Ja, det börjar kännas som det är något sånt som trasslar ikväll!Jag har svårt att bedöma om de faktiskt är mindre bra sångmässigt eller om tekniken gör det svårt för dem. t.ex att öronsnäckan tappar ljudet etc
Ja, det börjar kännas som det är något sånt som trasslar ikväll!