Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillade typ Georgien.
Verkligen. Malta sĂ„ trist, och rösten svajig.Ărligt talat, jag gillar Serbiens lĂ„t mycket mer Ă€n t.ex. generiska medelmĂ„ttiga poplĂ„tar med diverse klyschor (im looking at you Malta)
Eller hur!AlltsÄ.. Maltas lÄt ger jag inte mycket för, men skorna! Vill ha!
Eller hur!
Och nÄgot som jag Àr sÄ jÀkla glad över i Är Àr att jag inte sett en enda negativ kommentar pÄ Buke gÀllande de kvinnliga artisternas scenklÀder. Tack för det! Jag vet inte hur mÄnga gÄnger jag irriterat mig pÄ nÀr vissa i de tidigare EurovisiontrÄdarna gnÀllt sig hesa över djupa urringningar och korta klÀnningar. MÀrkligt nog har gnÀllet bara handlat om kvinnliga artisters klÀdsel trots att mÄnga mÀn minsann inte varit sÀrskilt pÄklÀdda heller
Verkligen! Jag tyckte "meh!" om den nĂ€r jag lyssnade igenom spellista med bidragen, men showen gillade jag!San Marino... Hmm ĂLSKAR Showen !!! Ok nöjer mej med det
Fast nÀ han sjunger tyvÀrr för dÄligt... Men assÄ vilken show !!!
HĂ„ller med! Showen var sĂ„ bra!San Marino... Hmm ĂLSKAR Showen !!! Ok nöjer mej med det
Fast nÀ han sjunger tyvÀrr för dÄligt... Men assÄ vilken show !!!
Det har ju Ätminstone börjat vÀldigt lovande vi kanske kan införa en virtuell dumstrut till den första hÀr som yttrar ett ont ord om lÀttklÀdda artister?Jag tÀnkte faktist samma, hoppas vi slipper se sÄdant i Är!
Australien Ă€ndĂ„. â€