Eurovision Song Contest 2018 - FINALEN!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare voltis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 638
  • Visningar Visningar 31 007
Jag är nog tråkig. Jag gillar inte låtar som inte sjungs på engelska, för om jag inte förstår texten så försvinner så otroligt mycket för mig...

Så med det sagt: Spanien känns otroligt trist för mig.
Jag tittar på finska Yles websändning när jag inte förstår språket i bidraget. De textar (översätter) låtarna. :D

Litauen gillar jag mer idag än förra gången, meeeeen jag stör mig på ljudeffekterna fortfarande och undrar hur hon egentligen låter.

En viktig fråga :)
Jag behöver göra ett ärende under programmet. Ärendet tar ca 15-20 minuter. Ni som är initierade: när ska jag lägga in denna paus? Vilka låtar kan jag missa?

Jag gillar 5e bidraget mer i verserna än i refrängerna... Men totalt sett... Jag gäspar nu. Hade passat bra att gå till vinden och hämta några kartonger där som ska hämtas ikväll.

Liknande trådar

Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 893
Senast: voltis
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 136
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka