Och hela budskapet i låten ”I am not your toy”. Så jäkla bra!Håller med @mandalaki ang Israel. Kul med en kvinnlig artist med attityd och ett framträdande som inte bygger/anspelar på att hon ska vara så ”sexig” som möjligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hela budskapet i låten ”I am not your toy”. Så jäkla bra!Håller med @mandalaki ang Israel. Kul med en kvinnlig artist med attityd och ett framträdande som inte bygger/anspelar på att hon ska vara så ”sexig” som möjligt
Hela hon. Fantastisk attityd. Har för mig att hon är väldigt ung också?
Exakt. Cyperns antites.Håller med @mandalaki ang Israel. Kul med en kvinnlig artist med attityd och ett framträdande som inte bygger/anspelar på att hon ska vara så ”sexig” som möjligt
Och hela budskapet i låten ”I am not your toy”. Så jäkla bra!
I mina ögon ser hon ut som en fyraåring med drömmar om Japan, helt utan stil och finess.
Det har ju Cypern då tex menar du?
Helt chockad här. Mycket konstigt att den är så populär. Vi får ha hopp till folket i EuropaJag är jätteförvånad över Österrike! Den såg väl ingen komma?
EBU betalar väl det mesta?
Ja, det är väldigt spridda röster, många är dessutom väldigt otippade.Måste dock säga att det är många länder som inte röstar som de brukar. Det tycker jag är kul.