Z

zox

Hej

Funderar lite över distanshästen Euro - nån som vet var han tog vägen?

Sv: Euro

hejsan, jag kommer inte med någon fakta, men eftersom du inte har fått något svar så tänkte jag svara ändå...

för en tid sedan fanns det en annons som stämde väldigt bra in på honom, kollade telenr och numret var registrerat på någon som hade hagman som efternamn, (är inte helt säker om det bara var det eller om det var hela samma som maria har) Iaf så stod det att hästen i fråga var triangelmärkt och såldes för 5000.... men nu kan jag ju inte låva att det var han eftersom jag inte mailade på annonsen, men allt som stog stämde in....

nån annan som kanske har mer fakta? och inte bara teorier som jag...

Sv: Euro

Det är lätt att det blir en massa rykten, Euro springer på de eviga ängarna sedan ca 1½år tillbaka. Han kom tillbaka starkt efter en mkt!! svår skada där hela bogpartiet var sönderslitet och musklerna lappades ihop. Han älskade att springa och tävla och ville nog mer än vad hans kropp tålde. Tyvärr kunde han inte heller stå eller ridas lite mindre för då han fick för lite muskler blev han också sämre. En ond cirkel. En fantastisk häst som kunde gå 12 mil med BC efter en så svår skada, men det var inte hans annons du såg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Verkar så krångligt allt. Är det någon här som har lite koll på skog i Finland? Skulle ni sålt nu i detta läge? Tänker på att kronan är...
Svar
2
· Visningar
353
Samhälle Är det någon som ska kolla, även om Sverige inte är med? Både det bästa...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
3 706
Senast: Snowball
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 583
Senast: Emmmmma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar