EU-bidrag?

T

Tuki

Var kan man få information om olika EU-bidrag?:confused: Har t.ex. hört att om man har 10 får, kan man söka bidrag och liknande fall.

Men du måste ha bidragsrätter för Tackorna, för att kunna få bidrag för dina får först !

Mm, har börjat läsa på jordbruksverkets hemsida och reglerna är inte fullt så enkla. :crazy: Det kanske inte kan bli något bidrag :mad:

Har du 10 tackor och 10 bidragsrätter så får du väl Tackbidraget eller hur menar du :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 404
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 513
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 158
Senast: mars
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 151
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna