Ettårskalas?

Freddie

Trådstartare
Snart dags att ordna med kalas åt Vikkevire :love: . Frågan är bara; hur får man in 50 personer på 70 kvm!? Vi struntade i att göra speciella inbjudningar utan "spred budskapet" via släkten. Nu har vi 52 personer som vill komma och det blir sent att boka lokal (kalaset ska hållas om några veckor) :eek:.

Ska man tro stenhårt på bra väder så att vi kan vara ute? Ska man nedrigt nog neka några att komma? Dela upp kalaset på två tillställningar? Slå ut en vägg till grannens lägenhet :angel: ?

Btw; hur kan ett år gå såhär fort!? Min bebis är ju snart ingen bebis längre...
 
Sv: Ettårskalas?

Bra idé! Tyvärr envisas min släkt med att bo lååångt bort, så de får vara stationära under hela dagen, men vad har man annars en balkong till :angel: ?
 
Sv: Ettårskalas?

Om ni har möjlighet att vara ute kan man ju alltid slå upp sånna där tält som finns att köpa på bla ÖB om det skulle vara dåligt väder.
+ förvarna folk om att man ska vara ute så de med sin kläder för det...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Antar att denna tråden passar bäst här eftersom det gäller dotterns födelsedag. Hur gör ni när ni firar? Jag har vuxit upp med att man...
Svar
17
· Visningar
2 082
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 117
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp