Ett skit att vara jag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är skit att vara jag. Nu sitter jag här med en ångestattack igen. Jag har ringt två personer i hopp om att kunna åka över till någon av dem, men de har inte svarat i telefonen. Så jag sitter här och skakar. Den här gången var det mat jag ätit som triggade ångesten. Det var sådan mat jag inte brukar äta. Egentligen finns ingen anledning att få ångest, men när tanken väl har slagit rot så är ångesten ett faktum. Nu väntar jag på att Theralen ska kicka in. Det kan ta ett tag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: Crossline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama