Ett par frågor...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare MaLu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 159
M

MaLu

Jag behöver tips på en server där man kan ladda upp sin hemsida. Vad finns det för några som inte har så mycket reklam? Ge gärna en länk till en sån sida så att jag kan kolla :)

Fråga två; kan man lägga in smileygubbar på en hemsida, typ sånna som är på msn, eller här. --> :) Hur gör man då?

malu

home.no er gratis og har ikke noe reklame. Det er norsk domene da.. Men ikke reklame :smirk:

Skriver du sidene dine i HTML fra bunnen av kan du legge inn smiliey som biler i teksten. Det kan du forsåvidt hvis du bruker en hjemmesideeditoer som lar deg legge inn bilder hvor du vil i teksten.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 611
Senast: KesoNeso
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
858
Senast: Kirre
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
499
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 403
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka