Ett nytt escaperum!!!

Sv: Ett nytt escaperum!!!

Åhh! Älskar sånt här :D Men vad 17 är det för kod som bara dataexperter kan?? Och varför fattas trean? :crazy:
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Jag är färdig, tyckte det var lite för lätt... De andra var bättre.

(MOTAS, crimson room och viridian room = jätteskoj!) :)
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Nja, smart behöver man nog inte vara, bara klicka runt överallt, och sen prova med alla saker på allt...

Har du hittat extrautrymmet i botten på soptunnan (måste ta bort botten med kniven)... ?

Koden fås med tecknen i botten som ska omvandlas med hjälp av ledtråden på en av lapparna ;)

Bara att testa sig fram. Tur att det inte finns maxantal klick, då skulle jag inte ha en chans :angel:
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Jo...men usch! koden blir inte rätt och ändå försöker jag ju se vad de liknar på wingdings *uuuu*
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

men ååh. vart hittar jag nummer nio nånstans? har ju klickat i hela rummet..
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

öppna paint och välj wingdings som teckensnitt, skriv sen 123...osv och jämför med tecknen som finns i botten av papperskorgen.

och vart hittade du nummer nio nånstans??
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Lyfter man på huvudkuden ser det ut att finnas nåt där (en siffra o något till) Men man får inte upp nåt?
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Nu börjar jag blir irriterad på det här.. Alla siffror hittade, fått nycklen i kistan men kommer inte ut??

Haha.. vad simpelt ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Jag har använt Windings, det gjorde jag redan innan, men får det ändå inte att stäma... kolla noga under byrån och sängen så hittar du den nog.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I september 2023 invigdes ett nytt ridhus i Björknäs, ett stort och efterlängtat projekt som var en succé redan vid invigningen...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
847
Samhälle Samhället måste förvalta den tillgång som begåvade barn utgör. Det är ju de barnen som skall bli morgondagens forskare och experter. Som...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
4 644
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp