Ett hängöra?

MsSleepalot

Trådstartare
Min schäfer tjej är nu 7 månader och ena örat hänger ännu, medan det andra står rakt upp:D Borde det inte rest sig upp nu? Eller hur lång tid kan det ta?

Sv: Ett hängöra?

gubben skrev:
Min schäfer tjej är nu 7 månader och ena örat hänger ännu, medan det andra står rakt upp:D Borde det inte rest sig upp nu? Eller hur lång tid kan det ta?

Jag vet inte om det är värst vanligt eller så & vill inte "skrämmas" men en kompis till mig hade en schäfer förut på vilken inget av öronen nånsin reste sig helt... Fast han var söt ändå :love:

Sv: Ett hängöra?

Det kan ta långt tid, du behöver nog inte bli orolig förrän hon är färdigvuxen. Har inte örat rest sig då så kommer det nog inte göra det.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 724
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama