Ersättning för tildren...

Empalie

Trådstartare
Jag är chockad, fick idag besked om att jag fick nästan all behandling av tildren ersatt av mitt försäkringsbolag. Blev man glad under alla dessa tråkigheter? JAAAAA!
Så alla ni som inte blir beviljade till ersättning ge er inte!
Jag var tvungen att ringa o fråga för säkerhets skull o allt var i sin ordning.

Nu till en annan fråga:
Ni som har /haft hästar med pålagringar på strålbenet hur har det gått för dem o hur använder ni dem idag????:confused:

Sv: Ersättning för tildren...

Vilket bolag har du:confused::bow:

Jag är oxå jättenöjd med mitt.
Aldrig ngt snack!:banana:

Jag är chockad, fick idag besked om att jag fick nästan all behandling av tildren ersatt av mitt försäkringsbolag. Blev man glad under alla dessa tråkigheter? JAAAAA!
Så alla ni som inte blir beviljade till ersättning ge er inte!
Jag var tvungen att ringa o fråga för säkerhets skull o allt var i sin ordning.

Nu till en annan fråga:
Ni som har /haft hästar med pålagringar på strålbenet hur har det gått för dem o hur använder ni dem idag????:confused:

Våran hade så kraftiga pålagringar att vi fick ta bort han. Endast 2 år gammal.:cry:

Åhhh så tråkigt att höra, hur stora pålagringar had han, på bägge fram eller endast det ena. Hur pass halt var han. Jag är jättetacksam för svar eftersom jag analyserar min egen pålle för fullt. Han har en tre millimeter stor pålagring på höger fram och denna pålagring har kommit på bara fyra månader. Just nu är han piggare än nänsin och ej halt i skritt o trav rakt fram (böjt vet jag inte för tillfället) han är behandlad med tildren prövade ni det????:confused:

Ok, kan du förklara mer. hur skulle tildren kunna stoppa eller mildra en pålagringsprocess?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: malumbub
·
R
Hästvård Köpte en ponny (född 05) i god form i augusti förra året, och någon gång i vinter och under vinterpälsen så har han blivit ohyggligt...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Luff
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 680
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka