F
Flash
Hej! Det är så här; Jag har haft nöjet/besväret med att ha passat en liten minigris i två månader, medan hans familj är på semester. Det är avtalat som så att jag ska säga vad jag vill ha för ersättning, men jag har absolut ingen aning om vad som kan vara rimligt...? Jag har fått bygga en box i sadelkammaren (!) och har stått för strö, kost och logi sedan nyår. Grisen har varit ute och "hjälpt till" i stallet och bökat upp större delan av gräsmattan inne på gårdsplanen , dessutom fördärvat en kattlucka (nja, liten som en katt är han ju inte, men försöka går ju... Gick inte!). Jag har skrattat och gnisslat tänder om vart annat, och tomt kommer det att bli när lille grispellejönsen åker hem! Kärt besvär kan man väl summera honom som?
Men vad hade du varit villig att betala för att ha haft din minigris på grissemester? Är inte ute efter ekonomisk vinning för egen del, eftersom jag passat grisen för grisens skull, inte för pengarna. Men det vore bra att veta ungefär vad som vore skäligt!
Tack på förhand!
/Flash.
Men vad hade du varit villig att betala för att ha haft din minigris på grissemester? Är inte ute efter ekonomisk vinning för egen del, eftersom jag passat grisen för grisens skull, inte för pengarna. Men det vore bra att veta ungefär vad som vore skäligt!
Tack på förhand!
/Flash.