Ersätta badkarsfront med annat? Vad?

uva

Trådstartare
Fronten till vårt badkar lyfts av framåt. Nu kommer vi dock att möblera så att det blir väldigt osmidigt att ta loss det. Därför har jag börjat fundera på att byta ut fronten mot något annat (badkaret är ju inte överdrivet snyggt utan front), men vad? Någon som har sett eller kan fantisera ihop en lösning som skulle kunna fungera? Det optimala vore om man kunde "dra undan" fronten åt sådan.

Sv: Ersätta badkarsfront med annat? Vad?

Kardborrband längs kanten på badkaret som fästs med klisterremsa. Motsvarande remsa syr du fast på utmätt och tillsnyggad remsa av nåt häftigt duschdraperi. :) Då kan du plocka loss när du vill. Överväger den varianten själv då vi har en komod som står ivägen för högersidan på fronten. Man får loss fronten, men kan inte spärra den på högersidan för då får man inte loss den spärren igen utan att använda verktyg upptäckte vi häromdagen :angel:

Sv: Ersätta badkarsfront med annat? Vad?

snyggt... jag har ju ingen badkarsfront alls i min lägenhet då den togs bort för länge sen... funderar på att måla det i nån rolig färg;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 453
Senast: Yeah but
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 223
Senast: EmmaW
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka