sussisus

Trådstartare
Jag fick plötsligt upp en ruta som talade om för mig att Errorsafe skulle kolla genom min dator mot alla diverse spionprogram och allt vad det nu var.
Kan inte minnas att jag ens råkade trycka på någon sådan reklam utan att den bara kom upp (jag var på hundens uppfödares hemsida tror jag).

Är det ett "fult" eller bra program?:confused:

Jag avskyr program som liksom självinstallerar sig på min dator, även om de är bra. Nu hann jag stoppa Errorsafe i tid.
 
Sv: Errorsafe

Jag fick det där errorsafe åxå, jag försökte installera men det funkade inte!!
ERROR direkt!:rofl:
Det är nog inte bra
 
Sv: Errorsafe

"ErrorSafe is known to be installed through inappropriate bundling and without users consent. It is a software that scans the users system for damaged files and attempts to fix it if the user pays a fee. Clone of Winfixer."

Tja, relativt harmlöst, om än självinstallerande, de vill skrämma dig så du ger de pengar. Och ger du de pengar så har du kanske ett superduperdundermirakelprogram mot virus, trojaner, diskkrascher, nageltrång och ebola. Ungefär så låter det iaf...

http://vil.mcafeesecurity.com/vil/content/v_135733.htm
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 724
Senast: fejko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag är både ledsen och förbryllad just nu :confused: Låångt för att förklara bakgrund men tacksam om någon orkar läsa! I stallet...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 262
Senast: Alexandra_W
·
Hundavel & Ras Jag har en svår fråga... Jag är fodervärd till en Leonbergervalp som är betalning för en hannes parning. Hannens ägare är min vuxna...
2
Svar
26
· Visningar
3 359
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp