Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta med att äta i sängen.
Ställ inte en tallrik fil på magen och ät om ni är kittliga och har sällskap som gillar att retas - blir liksom kladdigt.
Chips, popcorn, godis funkar bra!
Sent omsider svarar jag.Nu ska jag se om jag förstår dig rätt. Så om tjejen kommer på saker som behöver ordnas i hemmet som mer räknas åt kvinnoområden så ska människan hålla tyst om dem o vänta ut motparten så han kommer på dem? För att annars blir det inte jämställt? O tvärs om. Om mannen kommer på saker som behöver ordnas i hemmet som räknas mer åt mansområden så ska han hålla tyst om dem o vänta ut tjejen?
14 år och ni pruttar eller rapar inte inför varandra?!!Efter fjorton år tillsammans är jag rätt avslappnad med mannen jag bor med. Men några saker jag/vi inte gör är:
* Gå på toa när den andra är i badrummet
* Låta bli att stänga dörren på toa
* Prutta/rapa inför varandra
Annars är vi rätt slarviga båda två i hemmet, även om vi gör våra ryck ibland och inför städscheman t ex. Framför allt är det kläder överallt jämt, var kommer de ifrån?
Hahaha!! Min farsa (som är 70+) fick veta av brevbäraren att han kallas Kalsongmannen av posten! Han bor på landet och älskar beställa olika prylar i paket som då ofta leveras till dörren. Hela vintrarna går han oftast i långkallingar hemma. Brevbäraren lånade toan någon gång och berättade detta.Brorsan kallas för kalsongmannen då han alltid bara går i kalsonger i sitt hus,
Haha, nej... blä.14 år och ni pruttar eller rapar inte inför varandra?!!
(Vi började efter typ 2 månader ihop...)
Lite träning är allt som krävsVad jag förundras över är att så många äter i sängen. HUR gör ni det och vad äter ni? Att ligga på sidan med en tallrik kåldolmar låter ju lite meckigt.
Disken låg över vinternDiskar inte förens jag behöver badkaret, då bänken ligger då karet. Som värst låg disken över vintern, men då frös många koppar sönder!
Har en tallrik, mugg och bestick samt tandborste liggande på köksbordet, de ska ju användas var dag.
Äter gärna ur stekpannan, då är det ju redan serverat. Sopar golvet gör jag om jag väntar besök, inte för jag skäms över dammet, utan för att det då blir av.
Disken låg över vintern
fin regel med att äta i sängen, ät inget som är jobbigt att få ur sängen om man tappar det, så som soppor t ex..Detta med att äta i sängen.
Ställ inte en tallrik fil på magen och ät om ni är kittliga och har sällskap som gillar att retas - blir liksom kladdigt.