Era vita schabrak

Mish

Trådstartare
Är på jakt efter nytt tävlingsschabrak och behöver inspiration :p

Jag vill se bild på era vita dressyr schabrak, går även bra att visa bild på schabraket under sadel om man inte har annan bild, skriv gärna vilket märke det är om ni vet:)

Sv: Era vita schabrak

Antingen har jag ett vitt som jag har köpt på H**ks. Eller klubbens lagschabrak vid lagtävling.
Nu kan man även se mig i sponsorschabrak.
30216326.jpg

På bilden är det de vita från H**ks!

Jag har ett vitt Mia´s med Blå och gul kant :D
50521_1262946868.jpg

Gillar dom schabraken jätte mycket, fin kvalitet och bra passform :)

Jag har ett vitt Equiline med brunt kanband och guldpasspoal. Är väldigt nöjd med det!

equilineschabrak.jpg

Tack för alla svar, vilka fina alla har.:bump:
Är det någon som vet vart man kan hitta ett vitt med mörkblå kant och silvrig passpol?

Samt fortsätt lägga in på andra färger! :laugh:

Jag har två vita schabrak, ett Horsesaver o ett Showmaster.

sluggo1.jpg

Showmaster. Ignorera min fina ridning :angel:

080819007.jpg

Horsesaver.

trillar på dig för andra gången i dag;)
jag har ett vitt dressyrschabrak med marinblå kant och silvertråd innanför det blåa,tror det är ett equiline, köpt på Lyckås ridsport för många år sedan.

hittade en bild men man ser inte schabraket speciellt tydligt...
19350549.jpg

Ååå precis sådant som jag vill ha, kanske ska man ta och svänga förbi lyck*s och hoppas att de har liknande kvar någon dag :)

Hej.
Jag har inget bra foto på mitt favorit schabrak, men det är lätt att beskriva med ord:
Det är ett helvitt schabrak utan passpoal. Men med hjälp av min mammas symaskin, som kan brodera, har jag fixat en snygg kant av ljusblå hjärtan runt hela. Jättesnyggt på en mörkbrun häst :)

Jag har ett vitt med färgglad passpoal på min bruna :) (som för övrigt håller på att fälla vinterpälsen på bilden så han ser hemsk ut)
http://FotoMily.bilddagboken.se/p/show.html?id=357484971&directlink=1

Detta hör inte riktigt hit: Behöver dock lite råd om vad man kan ha för tävlingsschabrak på en kritvit häst? Tycker inte om tanken att ha ett vitt.. men nån kul kant & passpola kanske? PM:a gärna om någon har nån idé ;)

PÅ vit skulle jag haft ett vit men med mörk kant och någon fin passpol :) så man bryter det vita mellan häst och schbrak:)

Såhär ser mitt vita tävlingsschabrak ut. Oanvänt än så länge men förhoppningsvis kommer det till användning under våren då vi ska göra vår första start (unghäst).

5215_101440666614_691301614_2673814_2615262_n.jpg

Vitt med guldpasspoal och brodyr med hästens namn.

detta är mitt första tävlingsschabrak, billigt skit som jag broderade mitt namn på.. Tappade formen efter typ 2 tvättar så det är förvisat till vardagsgarderoben nu ;)

Knockout060505028.jpg

När jag tävlade med marin kavaj och cremefärgade byxor så hade jag detta från eskadron:
DSC_00871.jpg

och nu tävlar jag med Mia´s med marin/silver kant och klubbens logga:
DSC_0521.jpg

Jag har precis inhandlat ett vitt schabrak från Anna Scarpati som jag är väldigt glad för. Tanken är att Luxus ska ha på det bruksprovet, tror det passar bra med hans mörka fuxfärg.

DSC06672.jpg

DSC06677.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 506
Senast: Mia_R
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar