Nu blir jag avundsjuk på riktigt! Vår? Sommar?? Vi har snö än.. Men det börjar ge sig sakta sakta... Och jag spanar efter alla vårtecken som finnssåg en svan häromdagen.
Det är ju till och med meteorologisk sommar i Skåne nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir jag avundsjuk på riktigt! Vår? Sommar?? Vi har snö än.. Men det börjar ge sig sakta sakta... Och jag spanar efter alla vårtecken som finnssåg en svan häromdagen.
Haha men meteorologisk sommar är ju fortfarande kallt juDet är ju till och med meteorologisk sommar i Skåne nu!![]()
Haha men meteorologisk sommar är ju fortfarande kallt ju![]()
Sommar!
![]()
Stackare!Jag vet tyvärr inget om det eftersom jag varit inomhus exakt hela dagen![]()
Men buhu betyder det att jag inte får vara med i tråden?Du, det där räknas inte. Jag vet nog att du fuskar med sydligare breddgrader än Sverige!
Jag känner mig lite ynklig faktisktStackare!![]()
Åker du till Haparanda blir det nog inga vår-/sommarbilder ändåMen buhu betyder det att jag inte får vara med i tråden?Är dock flyttbar - kan åka till Haparanda och ta lite bilder. Är det okej då? *bedjande ögon*
Sommar!
![]()
Åker du till Haparanda blir det nog inga vår-/sommarbilder ändåMen okej då, bara för att det är du!
Verkligen somrig, det är precis sådär trött (eller törstig?) man kan bli av solen![]()