Era senaste filmer, forts

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste filmer, forts

Tack, han ställer upp till 110 % alltid =)

*knapp*

Film från förra helgens tävling.
Första rundar går lite i övertempo + blir lite okontrollerad.
Andra rundan... Ja... :love:

Hästens andra lokala start i livet, inriden för ett år sedan och började hoppas i våras.

Filmen

Kommentera gärna! :bow:

haha och där satt min kompis på sin häst också ja :D Har inte ridit på grevas nya underlag, är det bra?

Jättefina rundor, perfekt ridet om man ser till hästen och höjden på hinderna!! :)

haha japp, sen ungefär 1½ år tillbaka, hennes killes föräldrar hyr en av mina föräldrars gårdar och vi har iår tävlat en hel del tillsammans, tävlade även hennes häst litegrann under sommaren när hon var utomlands i 2 veckor :)

Aha vad härligt, bor tyvärr för långt bort nu för att träna där, men tänker iaf tävla där på trettondagshelgen i januari

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 278
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 167
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 544
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar