Era hoppsadlar!

Sv: Era hoppsadlar!

Intressant att höra att det finns fler med samma "problem"...:)

Trivs bra med min Equipe, haft den i några år nu och är sugen på en lite "bättre" i kalvskinn men det är ju alltid kul att byta upp sig...
har ridit några år i Butet, CWD, Prestige, Decoucoux & måste säga att jag gillar dem alla, men på olika sätt.

Snyggast är iaf Bruno Delgrange sadlarna, ngn som kan säga hur en sån är i jämförelse med en CWD?

351051.jpg

Jag har en Tolga, den är fab :d
Den är nästan läskigt mjuk och formbar, helt amazing!
Har väldigt små stöd, men ändå sitter man väldigt stadigt och lädret är så mjukt och fint och åååh....:love:

Köpte den ny och osedd, haha!
Först passade den bara mig, inte hästen... Men nu har hästen vuxit i den så att det är den sadeln som passar bäst! Yey!

Jag har en Prestige Paris och en Antares. Antares får nog räknas som min drömsadel. Provat både CWD och Butet. CWD passar mig inte alls, Butet = överskattad stjärtlapp :)

Haft en äldre BD som jag sålt. De är fina men känns mest som senaste flugan. Tycker CWDs 2G är finare!

kl*

jag har en butet till båda mina hästar och jagälskar den bara, mjuk skön!!
ÄLSKAR VERKLIGEN!!!

tvling-013_58342476.jpg

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 174
Senast: CaisaCax
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 048
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 589
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025