Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Intressant att höra att det finns fler med samma "problem"...
Trivs bra med min Equipe, haft den i några år nu och är sugen på en lite "bättre" i kalvskinn men det är ju alltid kul att byta upp sig...
har ridit några år i Butet, CWD, Prestige, Decoucoux & måste säga att jag gillar dem alla, men på olika sätt.
Snyggast är iaf Bruno Delgrange sadlarna, ngn som kan säga hur en sån är i jämförelse med en CWD?
Jag har en Tolga, den är fab
Den är nästan läskigt mjuk och formbar, helt amazing!
Har väldigt små stöd, men ändå sitter man väldigt stadigt och lädret är så mjukt och fint och åååh....
Köpte den ny och osedd, haha!
Först passade den bara mig, inte hästen... Men nu har hästen vuxit i den så att det är den sadeln som passar bäst! Yey!
Jag har en Prestige Paris och en Antares. Antares får nog räknas som min drömsadel. Provat både CWD och Butet. CWD passar mig inte alls, Butet = överskattad stjärtlapp
Haft en äldre BD som jag sålt. De är fina men känns mest som senaste flugan. Tycker CWDs 2G är finare!
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...