Ok, jag kan inte låta bli, du får lära den som filmar att man filmar "liggande" och inte stående, man får med så mycket mer på filmen då och lättare att hänga med i panoreringen osv. *lite lätt filmskadad*
Tycker det såg fint ut i övrigt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag kan inte låta bli, du får lära den som filmar att man filmar "liggande" och inte stående, man får med så mycket mer på filmen då och lättare att hänga med i panoreringen osv. *lite lätt filmskadad*
Tycker det såg fint ut i övrigt.![]()
Hahahaha, ja se föräldrar, min pappa skulle säkert göra likadant, fast hellre att dom filmar än inte filmar alls förvisso.ja, jag stör mig också på sånt. det är min pappa som filmar. sagt åt han flera gånger
ska tjata mer på han nästa gång och tack så mycket
![]()
Grattis till vinsten!Var på inof. westernttävling med Lille Brun i helgen för första gången. Han skötte sig fint och vi knep 1:a platsen i trail W/T trotts att traven blev töltIsisen lär aldrig få nån vidare jog men vi gillar att träna trail-hinder.
Blir mer och mer sugen på träna mer western med min ponny som har gångarterna lite mer för sig, men ser inte fram emot att hitta en westernsadel till honom![]()
Jag hade mindre tur...så himla grått väder och när det inte kom nederbörd från himlen så ruskade träden i vindarna så det regnade konstant. Red en skrittrunda och hade stoet på släp så min högerarm känns för lång...tur jag har horn på sadeln som jag använder när hon blir alldeles för tjurig. Går mycket bättre när vi travar får då lägger hon sig nästan jämsides men underlaget är fruset och inte så travvänligt just nu.Vilken tur jag och en annan hade, vi lyckades tajma in skrittrundan i skogen när solen passade på att titta fram mellan regnskurarna.![]()
Ja, sådanda dagar har jag haft också, som en annan gång, jättefint väder när man gör i ordning hästarna men precis när man suttit upp så öppnar himlen sig, underbart eller inte..Jag hade mindre tur...så himla grått väder och när det inte kom nederbörd från himlen så ruskade träden i vindarna så det regnade konstant. Red en skrittrunda och hade stoet på släp så min högerarm känns för lång...tur jag har horn på sadeln som jag använder när hon blir alldeles för tjurig. Går mycket bättre när vi travar får då lägger hon sig nästan jämsides men underlaget är fruset och inte så travvänligt just nu.
För mig går det inte bra nu. Har fått nån mystiskt värk i magen. Troligen en nerv i kläm. Skulle egentligen rida lektion idag men funkar inte att sitta på en häst när jag knappt kan röra mig utan att det gör ont..
Hursom.
Red i paddocken för första gången på flera veckor i lördags. Ponnyn min var stark som sjutton i galoppen. Hon blir lite så när hon galopperat så mycket på länge + när jag har bett. Hon tar tag i bettet och springer bara iväg.
Aja, fick till henne på slutet men höger varv i galoppen skjuter hon bogen inåt och blir svårstyrd så där har jag nåt jag måste jobba på så fort jag får rida på bra underlag igen och när jag blir frisk från smärta. Tror jag är lite mesig med ytter tygel. Gash hatar känslan jag får med bett just nu, förstår inte.
Lyckades sela shettisen igår i alla fall så blev en liten tur med han på träningstravbanan. Kör han så ofta jag kan och hinner.
Aj, hoppas det inte är något allvarligt utan snabbt övergående.
Spontant känns det inte rätt att försöka korrigera en tappad innerbog med yttertygel, om det nu var så du menade? Tror jag hade tränat att flytta för innerskänkel i stället, typ öppna i skritt och sen trav.![]()