equline schabrak

iloveyou

Trådstartare
ska beställa ett men vet inte vilken färg jag ska ha:/ funderar på ett grått med typ gammelrosa? kantband/passpoal lr hur det stavas :P och sen ha gråa veredus carbon gel till, hästen är vit med grå man och svans. skulle det bli fint? andra tips tas gärna emot;)

Sv: equline schabrak

ska beställa ett men vet inte vilken färg jag ska ha:/ funderar på ett grått med typ gammelrosa? kantband/passpoal lr hur det stavas :P och sen ha gråa veredus carbon gel till, hästen är vit med grå man och svans. skulle det bli fint? andra tips tas gärna emot;)

Skulle nog bli jättesnyggt:D Var själv väldigt nära att köpa det (med matchande luva) häromdagen, men väntar nog till scandinavium så man kan se vart man ska hitta det billigast.

det låter snyggt. jag har ett grått Equiline med en rosa och en silvrig passpoal. kan försöka fota det :D

De flesta färger ser fina ut på skimmlar tycker jag!
Nån form av blått kanske? Men de grå rosa låte underbart!

Liknande trådar

Hoppning Hur har ni byggt? Ska göra en liten renovering av min hinderpark som har nästan 40 år på nacken. Har ni byggt egna hinder? Hur ser...
Svar
8
· Visningar
3 146
Senast: Elendil
·
Hemmet Nu äntligen börjar det bli dags att sätta fart med det sist i badrummet, vilket betyder att vi (jag :p Är jag nöjd är han nöjd ;) )...
Svar
14
· Visningar
4 967
Senast: Comatose
·
Hemmet Årets renovering är bestämd, nu är det kökets tur. Och jag har hand om planeringen men behöver lite input känner jag. Kommer bilder på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 639
Senast: Luff
·
Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 092
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka