Equistro Secreta Pro

U

Uddatyp

vågar man ge detta?
eller ska man utesluta förkylning o sånt innan man testar?
nån som har testat?
min häst hostar lite vid ridning men vet inte hur länge ja ska vänta me o göra nåt?
vet. har ju sagt några veckor men tycker de e lång tid.
någon som gett detta?

Sv: Equistro Secreta Pro

Undersøk først om det er en fokjølelse. Om det er det, blir det jo bortkastede penger å gi Secreta Pro.
Prøvde å gi det til min hostende hest (ikke forkjølet) - fungerte ikke.
Fant noe annet som fungerte istedet.

jag vet en i mitt stall som använder detta och med positivt resultat... hästen slutade hosta direkt men där emot brukar hästarna inte gilla att äta detta men jag tycker du ska köpa en burk och testa det är värt de !!

LYCKA TILL:)

Hej

Läste någonstans på nätet att Secreta Pro skulle vara mycket bra slemlösande alternativ, våran häst hostar inte men han har fått bronkit diagnos .Mars -07.
Häromdagen så hade han blivit släppt av misstag i en hage där han fick tillgång till dammigt hö, och började hosta han fick Ventipulmin omgående och sedan till kvällen och ytterligare 1 ggr dagen därpå efter det har vi inte hört någon mer hosta och ingen annan heller .
Skönt att han svarar bra på Ventipulmin.
Han har stått i flera år och håller på att sättas igång och i samband med igångsättning så har han efter ridning börjat få upp slem och för att hjälpa till lite extra för att få upp slem skall vi prova med Secreta Pro och se om det eventuellt ger någonting.
Skriver självklart in och berättar om våra erfarenheter utav Secreta Pro.
Hej så länge

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 597
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 623
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 229
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka