Equipro eller Colicure

LadyDedlock

Trådstartare
någon som har erfarenhet av dom två eller någon utav dem? har fått tipset att ge min känsliga häst någon utav dem.

Sv: Equipro eller Colicure

Colilcure är precis vad den anges som, en kur på tre dagar där viktiga bakterier som magen saknar tillförs igen. Det andra fodertillskottet har jag ingen egen erfarenhet av, men är inte det någon välling liknande historia och sägs vara bra för störda och oroliga magar. Om du inte redan provat bakjäst, så är det billigast och lättast att få tag på och kanske värt ett försök.

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Behöver tips på vad jag kan ge min häst för att han ska gå upp i vikt. Han äter så mycket hö han orkar men de räcker inte. Han har en... 2
Svar
26
· Visningar
1 191
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
738
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka