• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Curre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 966
C

Curre

Hej
hittar igen ny equipe tråd men har någon tidigare ställt samma fråga så länka gärna mig vidare.

Har tidigare haft en Equipe Linnea men har fått möjligheten att köpa en Equipe Performance special. Det jag undrar är om någon som har erfarenhet av de här sadlarna kan säga vad de har för likheter/olikheter, är bommarna likvärdiga, m.m...

Jag vill vetat allt som ni vet!

Sv: Equipe

Linnean har ju plastbom medan performancen har träbom. Linnean är djupare i sätet än den andra.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: liiinnea
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 827
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka