• Avel
  • Trådstartare Trådstartare starlet77
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 850
S

starlet77

Har köpt ett sto efter Epson.
Någon som har nån avkomma efter honom o vad har de presterat?
Vore kul att veta...!! :)

Jag har en bekant som betäckte honom och, tyvärr måste jag säga, fick ett monster! Otroligt humör, helt galen. Mamman (e. Maraton) var inte speciellt trevlig heller men mest "piss-märr aktig". Avkomman var också ett sto, hon sålde henne senare och jag har sett henne på tävlingar, galen på framridningen men fin inne på banan men vad jag vet har hon inte startat högre än 1.10.

Det fanns en ridskolehäst en gång där jag red som var efter Epson (har jag bestämt för mig) men han försvann ganska fort. Fyndigt namn hade han, Epson. Han var brun, mycket mer vet jag inte.
Epson (ridskolehästen)

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 261
Senast: Murray
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: Tuppis
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 641
Senast: Hedwig
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 791
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?