Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara få fråga vad ni har för erfarenheter av epilator, gör det ont? Hur länge tar det? Osvosv, skriv allt ni vet, både positivt och negativt
AJJJJ! Aldrig i livet att jag skulle köpa en epilator. Provat ett par gånger men vax är betydligt mindre smärtsamt!Måste bara få fråga vad ni har för erfarenheter av epilator, gör det ont? Hur länge tar det? Osvosv, skriv allt ni vet, både positivt och negativt
Att jag hellre delar säng med Jimmie Åkesson. Eller okej, inte riktigt Men nej, nej, nej vad det inte funkade för mig. Gjorde så fruktansvärt ont att jag typ bara stod ut nån minut i taget. Blev inget överraskande resultat och jag testade ändå MÅNGA gånger med vänners löfte att "det blir bättre efter ett par gånger". Nej.Måste bara få fråga vad ni har för erfarenheter av epilator
Måste bara få fråga vad ni har för erfarenheter av epilator, gör det ont? Hur länge tar det? Osvosv, skriv allt ni vet, både positivt och negativt
Jag använda epilator under ett par år, men sedan fick jag plötsliga problem med inväxta hårstrån och arg hud så jag blev tvungen att sluta.
Har på senare tid provat sockring på salong (funkar typ som vax, men man drar upp håren medhårs vilket gör det mer skonsamt, plus att själva "vaxet" bara är kokat av socker så det är giftfritt och enkelt att få bort från huden). ÄLSKAR det! Försöker hitta ett bra recept så jag kan koka sockervaxet och fixa själv hemma, nu när jag vet hur man gör vid själva vaxningen.