Enslige till kanin?

Wippos

Trådstartare
Hej! Vi har övergått från vanligt hö till ensilage pga hosthäst. hästarna fick då spruta för att kunna äta av ensilaget, det finns vissa bakterier dom behöver vara immuna mot. funderar nu på om man kan ge kaninen ensilage eller om det är farligt för honom, i med att han inte har fått någon spruta el liknande. ger honom just nu av vanligt hö för att vi inte vågar på att ge honom ensilage. (han är en hermilinhane på 1,5 år)

snälla någon som vet?

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 459
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 418
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 515
Senast: Pratsch
·
Hundhälsa Hej! Jag tidigare skrivit om min valp som har juvenil vaginit. Hon får återkommande urinvägsinfektioner pga detta. Hon är behandlad med...
Svar
16
· Visningar
3 422
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?