Ensam i västerbotten??

a_c72

Trådstartare
Jag blev grymt besviken igår..

Västerbottens ridsportförbund hade ordnat en prova på dag för handikappade ryttare och kuskar som kunde tänka sig tävla

Endast JAG anmäld.. så kursen blev inställd.. Jag som var såå peppad och tänke få mig en finfin rapport från Vm av Eva Lindström som då va en av instruktörerna..

Anna-Carin

Sv: Ensam i västerbotten??

Förstår dig absolut!

Men körsporten är så väldans liten att inte ens en prova på dag för blivande kuskar skulle gå hem, kanske en handfull skulle komma. Men kan du inte träna för eva iallafall? Hon är superduktig!
Jag har kört för henne en gång och det hjlpte mig vidare till nästa utmaning.

Eftersom den andra instruktören som skulle ha varit var Mikael Fransson och han är C-tränare i körning så tror jag att det var Eva som skulle hålla i ridningen denna gång.

Självklart ska jag träna vidare ändå. Fattas bara annat.
Jag har träffat på Eva vid något tillfälle genom jobbet tidigare.

Första gången jag körde för henne var i Villvattnet:smirk: :smirk:
Jag har BARA gott att säga om henne och ROLF med för den delen. De fick mig att växa OTROLIGT på de 3 dagar jag var där.

Nästa sommar eller hur man säger. Så SKA jag och Pelle vara med alla 4 dagarna på lägret. Undis rundis får också följa med då. Jag kan ju inte riktigt bestämma mig för VAD jag vill. Hon går inte att köra längre.. men är riktigt fin ridhäst bara nerverna är under kontroll när det är fler än 2 hästar i farten...

Tanken är också att jag och Pelle SKA tävla i precision och dressyr nästa år. Maraton lämnar vi åt de mer modiga själarna med bra balans och självförtroende..

Anna-Carin

Vi har förresten bokat in körkurs i Flarken på Mellanbygdens Ryttarförening vid 3 tillfällen i oktober

För dig med egen häst finns tillfälle att anmäla dig fram till 1/10

Man kör fram självständigt och sen håller Rolf 30 minuters lektion.
MRF har inget ridhus utan det är tyvärr liten ridbana som gäller

Intresserade kan maila mig för mer information. Priset är ca 200 kr.. Ännu ej helt klart..

Anna-Carin

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka