Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TheHunted1 skrev:Jag hörde någonstanns att det kanske skulle bli lag på att inte få ha en häst ensam utan att man behöver ha minst 1 sälskapshäst, en shettis eller nåot funkar ju...
Piraja skrev:Däremot, sedan eu-medlemskapets införande, får man inte ha hästar i en ladugård med mjölkproducerande kor. Min väninna fick hastigt och lustigt bygga ett särskilt stall för hennes hästar.
Det är en lag för att skydda mjölken som livsmedel om jag inte missuppfattat saken. Enligt de direktiv min väninna fick skulle inte ens katten få tillgång till ladugården om man följde det fanatiskt. Det är egentligen inte någon farlig miljö för hästar som vant sig vid den. Ofta är det ju bra ventilation i ladugårdar av nyare snitt.chrysler skrev:Var står det om den lagen?Det hade ju varit bra så man kan visa folk som har sina hästar på det viset menar jag
peter_lundin skrev:Enligt EUs mjölkdirektiv skall svin o fjäderfä hållas åtskilda från mjölkproducernade kor. Gäller ej hästar.
PL som utövat tillsyn enligt mjölkdirektivet i åratal