Sv: Ensam förälder
Vaa?? Straffar han sonen för något du har gjort? Det är ju inte hans son som ska straffas.
Kan du vägra ensam vårdnad? Kan du prata med honom, skriva brev (anonymt om han inte vill läsa) eller be någon annan att prata rätt med honom och säga att han får fan inte straffa sonen!
Jason behöver sin pappa lika mycket som sin mamma och hans pappa behöver inse det.
En ny morgon.
Jag överlevde natten, och tack vare min son kom jag ur sängen i morse.
Sambon är inte hemma, han drog iväg till garaget tidigt i morse. Allt för att slippa se mig.
Bland det sista han sa inatt innan vi somnade var att han ville skriva över vårdnade på sonen på mig. Han klarade inte av att se mig. När han hade smält allt skulle han komma tillbaka igen.
Hur 17 ska jag ta det??
Hur kan han vilja straffa sin son pga vad jag har gjort?
Ska han försvinna under 1,2,4 år och sen bara dyka upp??
Hur 17 tror han att han bara ska kunna valsa in och ur lillens liv så?
Hur ska jag kunna låta honom komma in i vårat liv igen? Hur ska jag veta att han inte drar igen??
Jag vill inte ha ensam vårdnad. Han är en underbar pappa och Jason avgudar sin pappa. Ska jag verkligen få straffet att ha splittrat far och son oxå? Är det rimligt?
Vaa?? Straffar han sonen för något du har gjort? Det är ju inte hans son som ska straffas.
Kan du vägra ensam vårdnad? Kan du prata med honom, skriva brev (anonymt om han inte vill läsa) eller be någon annan att prata rätt med honom och säga att han får fan inte straffa sonen!
Jason behöver sin pappa lika mycket som sin mamma och hans pappa behöver inse det.