Sv: Enqvist döms till åtta års avstängning
gulan
Och i samma veva riskerar att han får sänkt straff
gulan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gulan
Det är sant, å andra sidan gillar jag att TS tar ställning och visar att det är inte okey och 8 år är för lågt.
...samtidigt är det ganska sjukt att "alla" yrkar för långt straff och vimlar med ögonen precis som att alla andra äro änglar
Lite dubbelmoral i branschen...svanstedt klarade sig för han är stor o proffs...därmed vill jag inte säga att inte enqvist ska ha det straff han fått o kanske t om livstid....
Det har jag också... men jag tar det igen.min åsikt har jag redan påtalat.
...samtidigt är det ganska sjukt att "alla" yrkar för långt straff och vimlar med ögonen precis som att alla andra äro änglar
Lite dubbelmoral i branschen...svanstedt klarade sig för han är stor o proffs...därmed vill jag inte säga att inte enqvist ska ha det straff han fått o kanske t om livstid....
kl
Se där ja! Självaste Juri Turja (stavning? ) ligger i samma klister om man kan uttrycka sig så.
Grilljanne testad positiv och < ingen har en aning om nåt >....
Ja, ibland gör man fel..Det där var väl både ett förvirrande och rätt knasigt inlägg på ett offentligt forum?
Jag tror ingen här visste att du haft en relation till hästen innan och vad ni har privat med Turja har vi ju inte med att göra.
Det kan tolkas: Jag vet, jag vet men jag säger inget!
Min älskade Janne!
Vad som sades mellan oss och Turja vet bara vi....hästen såldes...
gulan