Enkätundersökning om hästar i grupp

Sv: Enkätundersökning om hästar i grupp

Jag med :)

Fast jag anser att 2 av frågorna blir missvisande eftersom man inte kan skriva kommentar o alternativen är för få.

Dels den om hästarna går enskilt eller i grupp dagtid respektive nattetid, fanns för få alternativ.
Sommarhalvåret går mina hästar ju i grupp nattetid, men inte vintertid.
Dels den om introduktion i ny grupp.
Valet stod ju bara mellan alla på en gång eller en i taget.
Bäst tycker jag är om ny häst får gå bredvid, introduceras till ranghögst enskilt o sedan resten av gruppen :D

Sv: Enkätundersökning om hästar i grupp

Svarat. Tyckte dock att det finns en hel del hål i enkäten... Jag saknar möjligheten att motivera mig.
Tex frågan om man upplever att det är svårt att ta ut en häst från flocken, eller om hästen var svårhanterad utanför hagen för att den vill till flocken.
Det är nej för mig, eftersom mina hästar är så väluppfostrade som de är, men jag kan mycket väl tänka mig att det är ett Ja för lilla anna som har en sjövild (ouppfostrad) häst som mamma och pappa köpt till henne (påhittat exempel).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nina Lodin har arbetat som beridare utomlands under många år. I dag är hon åter i Sverige, läser till equipat, håller träningar och...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: ufot
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
415
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
791
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 385
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar