Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror de flesta skulle hålla med om att Diaghlyphard är långt mer vida känd för att ge lite speciella avkommor jmf.med ST.
Det lustiga är att jag red två bröder efter den märren, Cavendish Queen, och hennes morfar, Red God, lämnade en hel del knäppisar. Brorsan efter ST, Skip Rope, var rent äcklig - liksom avstängd hela tiden - medan den andra, Dagger, efter Diaghlyphard visserligen var knäpp men alltid kontaktbar. Han var en av mina favoriter!
Vi hade flera Diaghlyphardar förutom Dagger; Malaga, Lioness och Easy to Love och jag gillade dem alla. Men Skip Rope var skum.
kl
Min har Green Desert, Danzig, Mr Prospector, Nothern Dancer (som alla andra typ...), Native Dancer, Raise a Native, Sir Gaylord, Nearco mfl.
Nä du Swish! ST är verkligen inte känd för att lämna knäppa avkommor! Han har faktiskt lämnat ovanligt trevliga avkommor! Och jag har träffat ganska många av dem! Lugna, stabila och mycket kloka!