Bison

Trådstartare
Behöber tips på uppiggande foder till min pålle. Han behöver lite mer sprutt i banf bang :p
Welsc cov val 7år 154cm normlbyggd i bra hull. Får i dagsläget 7-8 kg hö, 2 kg hel havre, kalk, salt chevinal +

Sv: Energi

har du testat med krossad havre, kanske inte tuggar den riktigt ? Förra ponnyn gav vi kafft sport till vilket han blev en raket av :p

Sv: Energi

Jag ger krafft energi till min. Det tycker jag fungerar bra. Och så betfor när det är något extra på gång.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom... 2
Svar
28
· Visningar
1 570
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 874
Senast: Fazeem
·
Foder & Strö Långt, hoppas ni orkar läsa! Jag har en Arab på 7 år ca 155-160 cm. Har haft han sen han va 2 år. Han har alltid varit lättfödd. Sett... 2
Svar
28
· Visningar
4 350
Senast: lovehorses
·
Foder & Strö Har i år fått tag på två olika sorters hö. Skickade in själv analys till USA. Hade aldrig köpt det ett normalt år, men har inget val...
Svar
9
· Visningar
1 965
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka