JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Enda helt felfria – Olivia vann Amatörtouren
Moderator
Hästnyheter
Semifinalerna av Krafft The Tour of Amateurs i hoppning är avgjorda och nu är 20 ekipage klara för final.
Hästnyheter
Den populära amatörtouren i hoppning får nu sällskap av dressyren. I sommar rids den första finalen av Krafft the Tour of Amateurs i...
Hästnyheter
På lördag är det dags – då drar Falsterbo Horse Show igång och ryttarna i Krafft The Tour of Amateurs är först ut med sin inledande...
Hästnyheter
Andra semifinalen av Amatörtouren i Falsterbo fick en norsk vinnare i Karoline Stangeland. Hon blev totalt bästa ryttare och nu är hon...
Kloskada
Hundhälsa Veterinärbesök bokat till imorgon och hon har sett bilder. Klon pekar rakt som den ska och jag kan inte ens se var såret är nu. Han har...
Fiorano
28 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 357
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Läser man lite mer på kontot så hävdar de bestämt att "English Labrador retriever" är showvarianten och "American labrador retriever" är...
Breaktown
Idag kl 11:18
Svar: 1 791
Visningar: 173 978
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Usch med sådan rädsla. När jag hade häst och hon blev dålig och behövde sprutor varje dag för andra gången och då båda gångerna handlade...
Lillefrun
Idag kl 07:47
Svar: 1 068
Visningar: 61 912
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det var en chock när jag skulle sitta ner i traven på Hedwig i samband med att hon fick hoppa in i div 3 laget för två år sedan...
Hedwig
5 minuter sedan
Svar: 1 086
Visningar: 86 145
Grenar
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Hur länge har du tittat på dina hästar i hagen?
En vanlig dag ser jag dem 1-3 timmar (i hagen) per dag. En ledig dag sitter jag oftast...
JohannaB
7 minuter sedan
Svar: 429
Visningar: 21 062
Grenar